Haltonilta ammattikeittiöratkaisut Etelä-Korean uuteen maamerkkiin

Suomalaisomisteisen Haltonin toistaiseksi suurin ammattikeittiön sisäilmaratkaisujen toimitus Koreaan suuntautuu Jeju Cityssä vuonna 2019 avattuun alueen uuteen maamerkkiin ja matkailukohteeseen, Jeju Dream Toweriin. Haltonin toimitus kattaa yhtiön patentoitua teknologiaa sisältävät UVI- ja UWI-keittiöhuuvat, ilmaa jäähdyttävät kylmäsumuhuuvat sekä ihmislähtöisen valaistuksen sisältävät ilmastointikatot, jotka on kaikki varustettu rasvaa pilkkovalla UV-teknologialla. Toimitus ajoittuu joulukuusta 2019 maaliskuuhun 2020, ja sen arvo on noin 0,9 MEur.

Kilpailutuksen ratkaisivat Haltonin järjestelmien tekniset ominaisuudet ja toimintavarmuus sekä yhtiön kyky huolehtia vaativan ratkaisukokonaisuuden huollosta ja toimituksesta annetussa aikataulussa.

“Jeju Island on Korealle tärkeä matkailukohde, ja siksi alueen hotellit ja ja lomakeskukset todella satsaavat korkealuokkaisten rakennusten ​toteuttamiseen. Alueen uuden maamerkin, Jeju Dream Towerin, voi todella sanoa edustavan tällaista rakentamista. Korkeatasoinen viittaa tässä tässä yhteydessä muuhunkin kuin rakennuksen ulkonäköön: se merkitsee myös miellyttävää sisäympäristöä, jossa keittiötilat ovat avainasemassa.

Tiedämme, että Haltonin huuvat ja uv-järjestelmällä varustetut ilmastointikatot pystyvät tarjoamaan keittiöympäristöön parhaan mahdollisen sisäilmanlaadun säästäen samalla energiaa, sekä asiakkaille heidän vaatimansa huoltopalvelun”, sanoo johtaja Hong Gyun Lim Hanil Oneex -yhtiöstä, joka vastasi ilmastointijärjestelmän valinnasta projektissa.

Aasia on Haltonin keittiöilmanvaihdon ratkaisuille tärkeä kasvumarkkina. Yhtiö on tunnettu korkeasta laadustaan useissa alueen eturivin kohteissa.

Koreassa Halton on toiminut yhtäjaksoisesti vuodesta 2009, ja toteuttanut ammattikeittiön sisäilmaratkaisut aiemmin muun muassa Seoulin 555-metrisessä Lotte Towerissa sijaitseviin usesiin hotelliravintoloihin.

“Paikallisten tiimiemme avulla ja läheisessä yhteistyössä asiakkaamme kanssa löydämme aina heille sopivimman kokonaisratkaisun”, sanoo Haltonin Korean toiminnosta vastaava johtaja Mark Joo.

“Olemme ylpeitä voidessamme olla mukana rakentamassa Jeju Dream Towerin tiloissa työskenteleville ja vieraileville ihmisille huipputason sisäympäristökokemusta”, hän lisää.

Lisätiedot medialle

Kai Konola, toimitusjohtaja, Halton Group